Depresszió? Szorongás? Pánik? Blog magamnak, nektek, nekünk. A közös gyógyulásért.

Lélekpercek

Lélekpercek

Az üveggömb

2019. április 06. - tündér86

Úgy érzem magam, mintha egy gömbben lennék. Ez a gömb gurul, egyre csak gurul, én pedig benne forgok. Egyszer éjszaka van, aztán a másik percben már reggel. Mintha üveggömb lenne. Benne a világ néma , fáradt és hideg. Üveg. Ha hozzáérsz, kemény és hideg. Nem enged érezni semmit, a hidegen kívül. A gömb végig gurul a napokon, én benne forgok és nem szabadulok ki.

Nem szólok, nem beszélek, fáradt vagyok minden hangtól, ami körbevesz. Autók. Emberek. Hangok. Zajok. Fények. A gömb jól zár, tompítja a világot, mégis időnként ideges, ingerült vagyok ...máskor belül nagyon szorongok de minden erőmmel igyekszem ebben a gömbben maradni.

Nincs kapcsolat ... nincs hang ... csak én vagyok, a gömb és a némaság körülöttem. A gömb és annak fagyos simasága.

Mikor olvasztják fel a fagyosságot a könnyek? 

Segítesz érezni?

Üres vagyok, mint csillagok nélkül a végtelen égbolt.

Üveggömbben forgok át az életen.

 

soap-bubble-frozen-frozen-bubble-eiskristalle-preview.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekpercek.blog.hu/api/trackback/id/tr214744905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása