Depresszió? Szorongás? Pánik? Blog magamnak, nektek, nekünk. A közös gyógyulásért.

Lélekpercek

Lélekpercek

A tónál

2019. május 12. - tündér86

Mentem, mentem egymagamban,

szél borzolta szét a hajam,

csak mentem egymagamban,

falak védtek a magasban,

felettem a sűrű égbolt így szólt:

hát a sebekből nem elég volt?

és szél zúgott át fülemen,

a tónál álltam madárlesben,

végtelen és fodrozódó,

önmagamba zárkózó.

Emberek jöttek és mentek,

engem nem  ismertek,

a szó bennszakadt, csend terült el,

levegőt szívtam, lélegeztem

és mégis oly fullasztó ez a magány,

a tó és az ég kékjének határán.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekpercek.blog.hu/api/trackback/id/tr1614822598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása