Depresszió? Szorongás? Pánik? Blog magamnak, nektek, nekünk. A közös gyógyulásért.

Lélekpercek

Lélekpercek

Rossz vagyok?

2019. április 21. - tündér86

Mondd meg őszintén; Rossz vagyok?

Elkerülsz, szeretetet nem kapok,

olyan magányosak ezek a napok,

a halálba fonódik egy csepp élet,

rossz vagyok? - mondd meg kérlek.

Bennem megbújó gonosz fuvallatok,

és itt vannak ezek a hosszú napok,

üveggömbömbe zártan kószálok,

mindenhol emberek, te, ti és mások,

párok, barátok, egész kis családok,

az érzéseim az üveggömbbe bezárom,

rossz vagyok, talán megérdemlem a halálom,

magamra hagysz, belül valami fura nyom,

rossz vagyok, ki sose érdemelnélek,

és amíg még élek;

szólj hozzám kérlek,

kimondani sose vétek,

rossz vagyok, könnytelen élek,

egyedül hagytál, de már nem félek,

az ajtót az orrodra vágom ha kell,

rossz vagyok, belül sötétben élek.

 

Ne gondold , hogy egy percig is sírni fogok érted.

 

anyaseb-226x300.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekpercek.blog.hu/api/trackback/id/tr7914778812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása