Depresszió? Szorongás? Pánik? Blog magamnak, nektek, nekünk. A közös gyógyulásért.

Lélekpercek

Lélekpercek

Sötét szoba mélyén

2019. május 11. - tündér86

Sötét szoba mélyén, lelkem rejtekén,

szívem megbújik, többé már nem remél,

magamra hagytál, hangtalan cseng a szó,

csak belül cseng, nem kimondható.

Az élet itt lenn, nem más mint mulandó,

tisztult sötét csend, már nem kavargó.

Nem ismersz, nem ismered életem és létem,

nincs jogod verbalizálni ellenem, bántani eképpen,

mert nem érted, sose fogod érteni a létem,

mert mást kétségesen igen, engem nem érzel.

Szó nélkül hangtalan ülök a sötétben,

már nem bánt a szó, szótlan sötétben mitől kéne félnem?

Benned viszont már nem bízok, elintéztél,

sötét szobámban ülök, lelkem sincs a fénynél,

szótlan, magányban élek a világ külső peremén,

szívem külvilági zajok, emberi szavak töredékén

gördül tovább és a az izzó fény belobban a pokol sötét

függönyén ....

és a lángok körülvette sziklán ott fekszem én,

a szavak kiszáradtak lelkem rejtekén,

eddig se kerestél, nincs már több remény.

 

thumbnail_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekpercek.blog.hu/api/trackback/id/tr6014821374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása